Ontdek GlobaLiner, de nieuwe dienst van Coface voor multinationale bedrijven, ontworpen om beter aan hun behoeften te voldoen. Blijf op de hoogte van onze laatste inzichten.
Coface Global Solutions
Dankzij een uniek internationaal netwerk, een aanwezigheid in meer dan 100 landen en 75 jaar ervaring in het bedienen van exportbedrijven, begeleidt Coface vandaag de dag meer dan 600 grote klanten en is het de wereldleider in kredietverzekeringen voor multinationals. Coface Global Solutions, een toegewijde organisatiestructuur en teams, werd opgericht in 2012 om dit soort klanten een centraal toegangspunt tot Coface te bieden, terwijl ze profiteren van de dienstverlening en lokale vaardigheden van de teams.
Vanwege hun internationale aanwezigheid worden grote bedrijven geconfronteerd met toenemende regelgevende complexiteit, terwijl hun interne vraag naar operationele efficiëntie toeneemt. In deze nieuwe omgeving heeft Coface besloten om een stap verder te gaan in het aanpassen van zijn oplossingen, met de lancering van zijn nieuwe GlobaLiner-aanbod dat exclusief is ontworpen voor multinationale klanten.
In concrete termen ondersteunt GlobaLiner de ontwikkeling van multinationale bedrijven met snellere contractafgifte en meer controle over lokale verzekeringspolissen. Dit nieuwe aanbod is gebaseerd op een IT-investering die het gebruik van een wereldwijde bibliotheek van clausules mogelijk maakt, geregistreerd in honderd talen en regelgevingsomgevingen.
Onze oplossing voor multinationals
- Karine Damman, Director of Coface Global Solutions
Met deze nieuwe dienst wil Coface blijven investeren in de ondersteuning van zijn internationale klanten door hun commerciële ontwikkeling te beveiligen, terwijl hun operationele prestaties worden verbeterd. De multinationale partners van Coface zullen profiteren van een versterkte waardepropositie die omvat:
- Een internationaal netwerk dat kredietverzekeringsdiensten aanbiedt in meer dan 100 landen,
- Toegewijde teams van 220 medewerkers in 7 regio's die zich richten op het beheer van grote programma's,
- Een set dashboards om klantenrisico's nauwkeurig te controleren,
- Een gecentraliseerd systeem voor onderhandeling, en nu contractovereenkomsten die consistenter zijn en de efficiëntie verhogen.